15.2.12

New in!


Ao preço que elas estavam? Não deu para as deixar na loja, ainda fiquei indecisa entre as pretas e as verdes, muito indecisa mesmo, mas como não se pode ter tudo, e a minha irmã é uma querida, comprou ela as verdes, e uma vez que usamos o mesmo tamanho pode ser que ela mas empreste! Zara Zara... matas-me!

At the price they were? I couldn't leave this in the store, I was still undecided between black and green, even very indecisive, but as I can't have everything, and my sister is a sweetheart, she bought the green, and once we use the same size it can be probable that she lend it to me! Zara Zara ... you killing me!


leather leggings Zara

38 comentários:

  1. Tenho umas da H&M e adoro-as :) As verdes também deveriam ser adoráveis :)

    ResponderEliminar
  2. It looks nice already! Can't wait to see it on you in an outfit post :)

    ResponderEliminar
  3. Sao LINDAS!!!
    Ainda ontem as vi na Zara, mas infelizmente so tinham numeros grandes

    xx
    Luciana

    ResponderEliminar
  4. Great purchase hun, hopefully we'll be able to see them soon on u!;)
    kisses

    Jelena
    glamfabchameleon.blogspot.com

    ResponderEliminar
  5. Love it :D
    Quero ver vestidas...
    Beijinhos
    Fi *

    ResponderEliminar
  6. love them, so hot! :))
    Followed you! would you like to follow back please ? :)
    xx

    ResponderEliminar
  7. É por estas coisas que eu já prometi a mim mesma manter-me afastada de algumas lojas, por enquanto ahah Mas fizeste uma óptima compra :)

    ResponderEliminar
  8. Parecem ser muito giras, depois tens que mostrar um outfit com elas :)*

    ResponderEliminar
  9. Great leggins!
    Love your blog and photos as well!
    Would you maybe like to follow us each others? I´ll be very happy :)
    Simona
    www.simimaus.blogspot.com

    ResponderEliminar
  10. TNX for your comment!! :D
    I'm following you now


    greetings from Barcelona
    Happiness Everywhere♥

    ResponderEliminar
  11. Que lindas! Adoro! :D

    ResponderEliminar
  12. Olá Joana!! Olha como te posso enviar um e-mail?

    Um beijinho!!

    Marta
    marcasporamor.com

    ResponderEliminar
  13. Adoooro, são lindas ahah :)
    Beijoca **

    ResponderEliminar
  14. apesar de não usar por receio de que não me fiquem bem, eu adorooooo ver! (:

    Fizeste super bem!

    Giveaway no blog. Participa!
    http://paginaaolado.blogspot.com/2012/02/clubcouture-giveaway.html

    ResponderEliminar
  15. ando doida para comprar umas!

    ResponderEliminar
  16. letaher leggins are great - good choise! Tanks for your comment, I like your blog too and would be glad if we would follow each other? I make the first step and follow you now. Hope you doesn´t forget to follow back:)

    greetings
    http://www.styleundsein.de

    ResponderEliminar
  17. Ohhh, quero tantooo! Quanto custaram?

    ResponderEliminar
  18. can´t wait to see you wearing them!!!:-)
    xxxxxxxxxxxxx

    ResponderEliminar
  19. Estou com uma vontade de ir às compras... Talvez vá amanhã, ver o que se aproveita :p

    ResponderEliminar
  20. tambem as comprei a 7.99 impossivel resistir mesmo!!

    ResponderEliminar
  21. Oh....you've found them!
    So jealous..
    xo
    Ev

    ResponderEliminar
  22. Great buy! Can't wait to see you wearing them!

    ResponderEliminar
  23. que lindas! quero ver como ficam! :)

    ResponderEliminar
  24. me encantan!!!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    ResponderEliminar
  25. Realmente a zara leva uma pessoa à loucura :P

    http://in-the-water-i-am-beautiful.blogspot.com
    xxx

    ResponderEliminar
  26. very cute! id love to see the green one!

    ResponderEliminar
  27. These rock...Can't wait to see how you style them ;)

    XX,
    Miranda

    Ps- Thanks for your comment! I am now following you on bloglovin if you would like to do the same?!

    ResponderEliminar
  28. thank you so much for the cute comment! love how you rock them colored jeans!!

    http://harperandmonroe.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  29. Looks great! I'd love to see it on your outfit post :) xo akiko
    Style Imported

    ResponderEliminar
  30. I adore leggins, are very comfortable
    xoxo

    http://besosmulticolor.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  31. Também as vi na Zara a um preço inacreditavel mas achei que não eram para mim,mas quero ver como te ficam! :D

    ***

    ResponderEliminar
  32. Obrigada eu :)
    Estava mesmo muito barato! Não consegui resistir.
    Essas leggins são muito giras!
    A camisola também já mora aqui, ahah :p

    Beijinho*
    santosliliana.blogspot.com

    ResponderEliminar
  33. they look so cool! I cant wait to see them on!

    xx

    INSIDE IN INSIDE OUT

    ResponderEliminar
  34. Nice new sutff!
    Thanks for dropping by my blog,im now following you hope you do the same And follow me back

    ResponderEliminar
  35. Pelo preco q estavam eu tambem comprei umas a semanas! Agora so falta combina las com um look! xx

    joiedevivre5.blogspot.com

    ResponderEliminar

Thank you for comment!
Big kiss.*Jo