28.2.13

Leopard


Demasiado frio para tirar fotos lá fora! E desta vez preto e leopardo. Confesso que já me apetece vestir brancos, total white, adoro preto mas já sinto falta do bom tempo para usar cores mais claras e roupas mais frescas. E depois das andorinhas terem voltado à garagem cá de casa acho que sim, é desta que o frio vai embora mesmo!! Bom resto de semana!**

Too much cold outside to take photos! And at this time black and leopard. I've to confess that I'm missing wear whites, total white, I love black but I miss the good weather to wear light colors and fresher clothes. And after swallows have returned at our home's garage I belive, at this time the cold weather will go out!! Have a nice remainder of week!**



casaco.coat Zara | top Bershka | calças.trousers Zara

26 comentários:

  1. Uau, que linda!!



    www.bitsnpieces.me

    ResponderEliminar
  2. adoro ver uma peça leopardo com um outfit preto! classy

    ResponderEliminar
  3. Milan fashion week appropriate!

    Best,
    the ALLAROUNDEVE team

    ResponderEliminar
  4. I like the printed jacket with the black outfit :)

    Away From The Blue

    ResponderEliminar
  5. great coat ! Feel with that coldness :( time for spring!




    Xx back in Tokyo,
    Nana from na-ta-ri

    ResponderEliminar
  6. Looking fabulous ; )

    ResponderEliminar
  7. El abrigo me encanta. Muy guapa
    Un besazo

    ResponderEliminar
  8. Que look lindo *-*
    Ficou um arraso !
    Estou super seguindo e te
    convido a me seguir tb e curtir a fan page do meu
    blog, se puder, se inscreva no meu canal do youtube tb,
    é tainaheille:
    nossoblogdemodaa.blogspot.com

    ResponderEliminar
  9. Great coat amazing, thansk for checking out my blog, Let me know if you would like to follow each other :)

    onceuponaboudoir.blogspot.com.au

    ResponderEliminar
  10. Preciosa chaqueta. Me encanta.
    Gracias por pasarte por mi blog.
    ¡Te sigo!
    Besihnos :)
    ❤ Mila ❤
    http://www.bloglovin.com/en/blog/2797394/style-in-lima/follow

    ResponderEliminar
  11. Hey!! Don´t know if you speak Spanish, cauze I´m from Galicia, very close to your country, but I´m gonna writte in English for now :) I just discovered your blog, and I love your style! I invite you to visit mine and if you like it, we could follow each other on gfc, bloglovin...Let me know sweety!!!

    Kisses & Hugs from Spain

    http://bymedidri.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  12. Acabo de descubrir tu blog y me ha encantado !! me parece fantástico así que me quedo por aquí esperando nuevos post tuyos y te invito a que te pases por el mio un besazo enormee !! ♥
    http://lovelycutemoda.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  13. Muito gira! Adorei o look e o blog, que, naturalmente, já ganhou nova seguidora!
    Obrigadavpela visita!
    Bom fim de semana,
    Aida Camilo
    http://cottoncandy-peaches.blogspot.com

    ResponderEliminar
  14. lovely coat <3
    kisses


    http://yuliasi.blogspot.com/
    love, Yulia

    ResponderEliminar
  15. Adoro o teu casaco... super classico :)

    ResponderEliminar
  16. acho que vou roubar-te o casaco :D

    amei!!!

    beijos

    fashionpaley.blogspot.com

    ResponderEliminar

Thank you for comment!
Big kiss.*Jo